15 jun 2009

Personaliza tu móvil!


Ya ha pasado un mes desde mi último post. Han pasado muchas cosas que no me dejaban recordar a mi blog, reuniones familiares, la visita de mi madre, un viaje a Valencia. Pero para crear algo de fieltro he buscado un poco de tiempo. Las cositas para el móvil he preparado para una feria, dónde al final no he participado por falta de tiempo.
Már egy hónapja, hogy nem jeletkezem. Elég elfoglalt voltam az elmúlt hetekben, anyu eljött látogatóba és mivel sajnos ritkábban találkozunk, mint szeretném a blogot hanyagoltam. Miután hazament itt nagycsaládi összejövetel volt Valenciában, úgyhogy felpakoltuk magunkat és irány délnek. Közben meglátogattuk a barátainkat is, akik pár hónapja, Alteaba költöztek, ott is eltöltöttünk pár napot. Sajnos fényképezőgép nem volt nálam, mert még mindig nem szereztem be új objektívet mióta eltört, a kölcsön optikával, amit egy jó barátomtól kaptam, hogy fotózgassam a nemezeimet nem akartam utazgatni, nehogy azzal is valami történjen. Szóval nem tudom megosztani az utazás szépségeit képekben. Nézegessétek helyette ezeket a kis kütyüket, mert nemezelésre azért szakítottam egy kis időt.

No hay comentarios:

Publicar un comentario